לעורכי דין

שאלות נפוצות

האם נדרש ידע טכנולוגי?

האפליקציה קלה וידידותית לתפעול ולא מצריכה ידע טכנולוגי.

למי פונים כשנתקלים בבעיה?

יש הדרכה מלאה על תפעול האפליקציה באתר (לחץ כאן) .בנוסף אנשי מחלקת השירות ישמחו לעזור לכם בטלפון 0544-414-616 או התקשרות דרך WhatsApp .מחלקת השירות זמינה בימים א-ה בין השעות 9-17 וביום שישי בין 9-12

מהם שעות הפעילות של מחלקת השירות?

מחלקת השירות זמינה בימים א-ה בין השעות 9-17 וביום שישי בין 9-12

איך מכניסים הוצאה למערכת?

לחץ כאן להסבר מפורט על דיווח הוצאות

טעיתי בסכום הקלדת החשבונית. האם ניתן לעדכן?

כמובן, לחץ כאן להסבר מפורט על עדכון נתונים

איך קולטים הכנסות במערכת?

לחץ כאן להסבר מפורט על דיווח הכנסות

איך מפיקים דו"ח דרך אפליקציית Restart?

לחץ כאן להסבר מפורט על הפקת דו"ח להגשה

כמה זה עולה?

תשלום חד פעמי בסך 600 ש"ח כולל מע"מ למשך 60 חודשים

האם יש עלויות נוספות?

לא רק שאין עלויות נוספות, ריסטארט תעזור לך להקטין את עלות הכנת הדו"חות, כמו כן המחיר כולל תמיכה, הדרכה ועידכוני אפליקציה

האם הלקוח צריך להגיע למשרדי עו"ד לחתימה על הדו"ח?

ממש לא. ניתן לאשר את הדו"ח באפליקציה באמצעות חתימה דיגיטלית בנייד

אני עו"ד, יש לי לקוחות בהליך חדלות פרעון ושיקום כלכלי ואני מבזבז הרבה זמן על הכנת דו"חות עבורם. האם המערכת תחסוך לי זמן?

בהחלט, והרבה זמן. למעשה כל תהליך הזנת החשבוניות מתבצע באפליקציה שמותקנת על המכשיר של הלקוח. עו"ד המייצג יכול לראות את כל הנתונים מהמחשב שלו, עו"ד המייצג יכול לנתח, לעדכן ולהפיק את הדו"ח הדו – חודשי.

כיצד ניתן לעיין, לבדוק ולעדכן את התיקים של הלקוחות?

לחץ כאן להסבר מפורט על רשימת התיקים

כיצד ניתן להפיק דו"ח דרך מערכת?

לחץ כאן להסבר מפורט על הפקת דו"ח

כיצד ניתן לבדוק את מצב הדו"חות להגשה?

לחץ כאן להסבר מפורט על דו"חות להגשה